Pages

Wednesday, February 25, 2015

ඔව් නේ..

ශෂී වීරවංශව අල්ලල ලු නෙහ්?
- ඔව් නේ.
- අම්මව ගෙනියන්න එපා කියල ළමයි අඬල ලු නෙහ්?
- ඔව් නේ.
- තිස්ස අත්තනායකවත් ඇල්ලුවා නේ?
- ඔව් නේ.
- ඒත් දුවෙක් ඉන්න තාත්තෙක් නෙහ්?
- ඔව් නේ.
- බලු වැඩ නෙහ්?
- ඔව් නේ.
- ඈ? ඒ කිව්වේ?
- ඒ කිව්වේ මෙහෙමයි නේ. දැන් ප්‍රගීත් එක්නැලිගොඩ අතුරුදහන් නේ?
- නෑ.. ඇත්තට? හානේ?
- ප්‍රගීත්ටත් ළමයි හිටිය නෙහ්?
- හිටියද? මං දන්නේ නෑ නේ.. ඉතිං?
- ඒ ළමයි අදටත් තාත්තව මතක් කරලා අඬනව ඇති නෙහ්?
- අනේ මන්ද.. දුකයි නෙහ්..
- එතකොට සරත් ෆොන්සේකා?
- ආ මේ.. ඉතිං.. මේ.. ඔව් නේ..
- එයාවත් හිරේ දැම්ම නෙහ්?
- ඔව් නේ..
- එතකොට එයාටත් දුවල දෙන්නෙක්ද කොහෙද හිටිය නෙහ්?
- හිටියද? අම්මප? මං දන්නෙ නෑ නේ..
- එතකොට ඒ දූලත් අඬන්න ඇති නේ?
- වෙන්ඩ ඇති නේ..
- එතකොට භාරත ලක්ෂ්මන්ට වෙඩි තියල මැරුව නෙහ්?
- සිරාවට? මට මතක නෑ නේ..
- එයාටත් ඉන්නේ දුවෙක් නේ?
- ආ ඔව් හිරුණිකා නේ?
- (ඔව්. බොට ඒක මතකයි නේ?) ඌට වෙඩි තියපු එකා තාම එළියේ නෙහ්?
- එහෙමද? මට මතක නෑ නේ..
- මං මේ නිකං අහන්නෙ: ලංකාවේ හිරගෙවල්වල ඉන්න ඔක්කොටම ගෑණු, ළමයි, දරුපවුල් හෙම නැතුව ඇති නේ?
- ඇයි එහෙම කිව්වේ දන්නෙ නෑ නේ?
- නෑ ඉතිං ඔය කියන විදියට ගෑණුයි මිනිස්සුයි ළමයි අඬන අඬන සැරේට හොරු මංකොල්ලකාරයෝ වංචාකාරයෝ අල්ලන්නේ නැතුව ඉන්නවනම් දැන් ඇතුළේ ඉන්න උන්ට දරුපවුල් ඉන්ඩ බෑ නේ?
- පරක්කුයි නේ.. මං යන්නම් නේ..
- හා-නේ..

--------------------------------------------------------------
ප.ලි. - බුකියේ තිබිලා ඉස්සුවේ.

No comments:

Post a Comment