Pages

Sunday, November 28, 2010

මෙගාස්ටාර් තරගයේ මාර්කටින් ප්ලෑන් ගැන රජිව් හෙළි කරයි

මෙවැනි තරග විනිශ්චය කිරීමේදී ඔබට බලපෑම් ඇතිවුනේ නැද්ද?   

අවසාන තරගයට කලින් නිෂ්පාදන කණ්ඩායමේ කෙනෙක් අපි හමුවෙන්න ආවා.ඔහු කිව්වා සුරෙෂ්ට ප්‍රේක්ෂක ආකර්ෂණය අඩු බව.අජිත් වගේ කෙනෙක් අවොතින් මිනිස්සු උඩ යාවි. 
 වැඩසටහනට "මාර වටිනාකමක්" ඒවි කියලත් කිව්වා. 
එනිසා පරිස්සමින් ලකුණු දෙන්න කියන දේ අපිට කිව්වා. 

හරි විදියට නම් අවසන් තරගයට එන්න තිබුනේ උපේක්ෂ ,සුරේෂ් හා දයාසිරි.සුරේෂ් තුන්වෙනියා කිරීමෙනුත් උපේක්ෂා හතරවෙනිය කිරීමෙනුත් ඔවුන්ට ලොකු අපහාසයක් කළා.සජිවිව හොදින් ගිත ගායන කලේ දයාසිරි ජයසේකර.

සුපිරි තරු තෝරන වැඩසටහනකදී ඔබට සමහර අය කිව්වා ඔබේම කියල ගීතයක් නැහැ කියල. මේ නිසාද ඔබ සංයුක්ත තැටියක් කලේ?

ඔතන සමහර අය කියන වචනය පාවිච්චි කරන්න එපා. ඔය කතාව කිව්වේ අජිත්.මට ජනප්‍රිය වුන මගේම ගීත තියනවා.විදුරු මල්,කැළණි විහාරය කියන ගීත ජනප්‍රියයි.මම ජනප්‍රිය වුනේ එස්.එම්.එස් වලින් නෙවෙයි.හැබෑ ජනතා කැමැත්තෙන්.සල්ලි වියදම් කරලා මම ගායකයෙක් වුනේ නෑ.


ඔය කියන පුද්ගලයට සින්දුවක් තියා කවියක්වත් හරියට කියන්න බෑ කියල ප්‍රේක්ෂකයන් දැක්ක.ඔහු වරක් මට නරියා කියන වචනය බාවිතා කළා.ඒ වෙලාවේ ෂර්ලි කිව්වා මේ සිද්දිය දන්නා එපා කියා, මම ස්වර්ණවාහිනියට කිව්වා "නැහැ දාන්න කියල".කතාබහකින් පස්සේ ප්‍රේක්ෂකයා තේරුම් ගන්නවා ඔය කියන පුද්ගලයා මොන විදියේ කෙනෙක්ද කියල. 
දීර්ඝ කාලයක් ඉදල අවසාන තරගයට සහබාගි වෙන්න බැරිවුණා එක ගැන මොකද හිතෙන්නේ? 
එක මගේ ජිවිතයේ ගනු ලැබූ හොදම තින්දුවක්.කාලකන්නි අත්දැකීමක් ලබාගෙන එකෙන් සල්ලි ගන්නවට වඩා පුරුදු රස්සාවෙන් සල්ලි ටිකක් හම්බ කරගැනීම ගැන සතුටු වෙනවා.

No comments:

Post a Comment